donderdag 5 juni 2014

Tim Holtz Drawer Unit

Eerst en vooral van harte welkom en dankjewel aan mijn nieuwe volgster Kristel!
Ik hoop dat mijn werk je kan inspireren!!

En vandaag geen kaart maar wel ladenblokjes in verschillende groottes.
Je kan er kleine kaartjes in kwijt, maar ook snoepjes of een centje.
Ik heb blending solution, gesso en allerlei merken en kleuren acrylverf gebruikt.
Niet te geloven wat  een verscheidenheid aan effecten je bekomt afhankelijk van het soort verf of papier je gebruikt.
Ik vond het zeer leuk om hiermee te experimenteren!


Zoals je in volgende foto kan zien heb ik de handvatjes van dit ladenblokje achteraf nog wat bijgewerkt om ze meer kleur te geven.

Tekst / Sentiment : aLos, Stamps
Bloemen : Penny Black, Chocolate Baroque Dusky Damask UA4SP0394
Tim Holtz Alterations Matchbox 659447

First of all I want to say welcome and thank you to my newest follower Kristel!
I hope my work will inspire you!!

And no card today!
Drawer units in various sizes.
You can use it to put in little cards or sweets or as a money gift.
I used Blending Solution, Gesso and Acrylic Paints.
It's amazing what a variety of effects you get by using different paints or papers.
It was fun to experiment!


Dankjewel voor je bezoekje/reactie! Thanks for your visit/comment!

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige ladenkastjes, heel erg mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kastjes Linda en zoals naar jouw gewoonte perfect gemaakt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Linda, wat heb je weer prachtige werkjes gemaakt, en allemaal zo verschillend!! Prachtige uitvoering , kleuren en ontwerp!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In één woord schitterend, zowel de kastjes als de kaarten!! Prachtig van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi uitgevoerd ; schitterend geheel.
    Nu pas ontdek ik dat ik jou heb ontmoet op de boekbindbeurs in Sint Niklaas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat wist ik niet!! Wat jammer dat ik me er ook niet van bewust was! Misschien volgende keer hé! Mijn eerste bezoekje aan een boekbindbeurs was in elk geval voor herhaling vatbaar!

      Verwijderen
  6. Wat heb je dit mooi gemaakt, prachtige creaties in mooie heldere kleuren en met mooi stempelwerk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very beautiful designs, love the colours and inkiness. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, da's prachtig, Linda ! Zoveel verschillende kleuren en uitvoeringen, maar allemaal super !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuke kaarten en ladenkastjes en je vorige kaart ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...