dinsdag 18 maart 2014

Dubbele schuifkaart - Double Slider Card

Mijn gezondheid liet het even afweten, daardoor ben ik een tijdje niet creatief bezig geweest en heb ik ook niet geblogd.
Maar hier ben ik dan weer terug met deze vlinderschuifkaart
en ik zal mijn best doen om er vanaf nu weer een regelmaat in te krijgen!

Ik wil ook mijn nieuwe volgers van harte welkom heten!
Ik hoop dat mijn werkjes jullie kunnen inspireren!

Ook een dikke dankjewel aan iedereen voor de lieve reacties die ik keer op keer te lezen krijg!
Die doen ontzettend deugd!

Tekst / Sentiment : Hero Arts
Vlinders / Butterflies : Stampotique Large Butterfly , Small Butterfly
Tim Holtz Washi Tape
Vlinderpons / Butterfly punch : Martha Stewart
Cirkelpons / Circle Punch

Because of health problems I haven't been creative lately and I didn't blog for a while.
But now I'm back with this butterfly card.
and I'll do my very best to post regularly!

I want to say welcom to my newest followers!
I hope my work will inspire you!

Also a big Thank You  to all of you for the lovely comments I get to read time after time!
I enjoy them so much!!




Dankjewel voor je bezoekje/reactie!
Thanks for your visit/comment!

13 opmerkingen:

  1. Wow Linda wat een prachtige kaart en dit zwart - wit super hoor, ik heb dat modelletje ook ooit eens geleerd bij Elke Verschooten, zal ook nog eens moeten proberen, zo'n andere kaart is toch altijd nog meer speciaal , niet??

    Groetjes en hopelijk laat je gezondheid het niet meer afweten, want het Event komt er aan!!!

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom terug ! hopelijk voel je je snel weer beter en vind je je ritme terug, zodat wij ook weer kunnen genieten van je kaartjes en andere werkjes ! dit is al in ieder geval een mooie start !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In één woord...wauw. Gewoon alles klopt: het model, het zwart wit en dan die drie vlinders in zwart aan de buitenkant. Echt geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je terug bent, hopelijk blijft het goed gaan.
    Je kaart is zeer mooi, leuk model,

    groetjes

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende schuifkaart!! Hopelijk blijft het nu goed gaan met je gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend dat je niet in orde was, hopelijk gaat het nu goed! je schuifkaart is erg mooi en stijlvol, het stempelwerk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Terug van weg geweest en meteen met een knalkaart! Wat een prachtexemplaar Linda! Ik maakte dit model ook al een paar maal maar jouw inhoud vind ik supermooi, leuke ideetjes heb jij altijd. Hopelijk mogen we weer veel van jouw werkjes zien en laat je gezondheid het niet afweten!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Linda,
    fijn dat je terug bent en dat het beter gaat met jou.
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt, prachtig zowel de vorm als het zwart wit... heel stijlvol!

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geluk dat je weer beter bent Linda, en dat we weer van jouw prachtige creaties mogen genieten ! Een super mooie kaart !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goed te horen dat het weer beter gaat!
    Je kaart is prachtig!!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon af super kaart heb deze nog niet gemaakt moet dringend is zien hoe deze gemaakt word want het is een leuk model
    Blij dat je terug bent en dat we terug van je creativiteit kunnen genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn je terug te zien en dat het weer beter met je gaat.
    Ook ik ben terug na een lange afwezigheid en geniet weer volop van al het moois die ik hier op je blog mag zien.
    Je schuifkaart is een pareltje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...