maandag 23 september 2013

Vogelkaart - Dylusions - Bird card

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten en wil ik ook een dikke dankjewel zeggen voor de lieve commentaren die ik telkens te lezen krijg!

Dit kaartje maakte ik een eindje geleden en ik denk niet dat jullie het nog niet hebben gezien.


Dylusions DYR34445 How does your garden grow
Dylusions DYR 34421 Around the edge
Hero Arts 

First of all I want to say welcome to my newest followers and I also want to say thank you for all the lovely comments I get to read every time!

I made this card a while ago and I think you haven't seen it yet.



8 opmerkingen:

  1. Wat leuk is deze kaart. En eigenwijs de vogel. Ik vindt het te gek dat hij zo,n groot oog heeft.
    Heel leuk bedacht. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your Doodle bird ! The background suits him perfectly, beautiful ! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje met een grappige vogel !!!Heel mooi hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart!! Prachtige kleuren en grappige vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enige en exclusieve kaart Linda!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze had ik bijna gemist en het is nog wel zo'n mooie en creatieve kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Linda, ik ben hier op een ware ontdekkingsreis op je blog! Voor ik het wist was ik 2 uur later... Wat maak jij prachtige dingen! Deze kaart is ook al zo speciaal! Ik ben fan! Lieve groetjes, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...