zaterdag 17 augustus 2013

Bloemenkaartje - Hero Arts - Flower card

Hier ben ik dan weer met een bloemenkaartje.
Maar eerst en vooral wil ik Martina, mijn nieuwste volgster, van harte welkom heten op mijn blog!!
Ik hoop dat je verder kan genieten van mijn creaties.

Dit kaartje heeft zijn bestemming al bereikt dus kan ik het tonen.
Hier heb ik gesponst met Distressinkten, daarop de achtergrondstempel met water gestempeld en de bloemen met Zig Art & Graphic Twin Tip markers gestempeld.


Achtergrond/Background: Stampers Anonymous
Bloem/Flower: Hero Arts F3269
Tekst/Sentiment: Stamps

Here I am with another flower card but first I want to say welcome to my newest follower Martina!!
I hope you will enjoy my creations.

This card has already reached its destination so I can show it to you.
I sponged with Distress inks, then stamped water with the Stampers Anonymous Background stamp and I stamped the flowers with Zig Art & Graphic Twin Tip Markers.

12 opmerkingen:

  1. Heel stijlvol kaartje en mooie achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vage tekst op de achtergrond vind ik prachtig. Mooie bloem ook! Een prachtkaart weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige achtergrond Linda, heel mooi zo met dat water gestempelde tekst, met stencils had ik zo al gewerkt met dit mooie effect maar met stempels niet, je geeft ons weer inspiratie, dank je wel!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opnieuw een heel mooi kaartje waarvan ik de kleuren helemaal yammie vind. Leuk ook omdat het me opnieuw herinnert aan een techniek die bij ook al heel lang geleden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart! Prachtige kleuren en layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een heel mooi geheel. Leuk effect he stempelen met water?

    Groetjes Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik sluit me aan bij de rest, mooie achtergrond en mooie kleuren,

    groetjes

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful ! The white mat really shows the colour so well. Beautiful colour combo and inking.... Happy Sunday, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en wat een leuke quote! gezellige zondag verder!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie techniek en een prachtige kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan alleen maar beamen wat ik hier allemaal lees! Prachtig! Kunst met een grote 'K'!!! groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd weer opnieuw verras je me. Oude stempel, oude techniek, vernieuwend resultaat als het uit jouw handen komt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...