donderdag 25 april 2013

House-mouse Surprise Party - Hiep Hiep Hoera

Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties die ik te lezen krijg en wil ik mijn nieuwe volgster van harte welkom heten op mijn blog!

Ik ben niet zo'n muizenmens, maar dit vond ik wel nog een leuke van House-Mouse.
Buiten vorm gesneden met een rechthoekige Nestabilities en gewoon met Copic Markers gekleurd.


Tekst/Sentiment : aLos
Muizen/Mice : House Mouse Surprise Party

I'm not such a mice person, but I like this one from House-Mouse.
Cut out with Nestabilities rectangle and colored with Copic Markers.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempel, en prachtig uitgewerkt Linda !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie inkleuring van een schattige muisjes kaart!!!

    Groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart heb je gemaakt met deze schatten van muisjes.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze stempel is zeker erg leuk, mooi gekleurd! Leuk die confetti die neer dwarrelt, maakt het heel feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart!! Prachtige ingekleurd en die House Mouse stempels zijn altijd erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een grappig kaartje zeg met die muisjes maar heel mooi

    Groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke stempel en je hebt er iets prachtigs van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...