woensdag 3 april 2013

Hero Arts - Kersenkaart - Cherry card

Zijn er dames die ook al staan te popelen om naar het Art Specially Event in Zeist te vertrekken???
Ik in elk geval wel! Samen met mijn stempelvriendinnen. We kijken altijd heel erg uit naar ons  jaarlijks stempelweekendje. Zodra we de auto instappen zijn we uitgelaten als kinderen die naar de kermis mogen.
Heerlijk is het om samen met gelijkgestemden tussen al dat rubber en de vele mooie kleurtjes te vertoeven. Nieuwe spulletjes te ontdekken  en leuke workshops te volgen. En onze mannen blijven braafjes thuis om op onze huisjes te passen zodat we ten volle kunnen genieten. Lief hé! 
Ben ook heel benieuwd wie we dit jaar tegen het lijf zullen lopen...


Dit Hero Arts kersenkaartje kleurde ik met Distress en Adirondack inkten en een pen nib.
Die zorgde voor een speciaal effect.


I colored this Hero Arts Cherry card with Distress and Adirondack inks and a pen nib.
This gave a special effect.


Is there someone who cant' wait  to go to the Art Specially Event in Zeist?
I certainly can't wait! Along with my friends. We are always looking forward to our annual stamping weekend. From the moment we get in the car, we are like children going to the fair.
It feels so great to be among all that rubber and all those beautiful colors. To discover new stuff and follow fun workshops. And our dear husbands stay at home to take care of our houses, so we can enjoy as many as possible. Isn't that sweet?
I also wonder who we will meet this year.....




5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart weer hoor Linda, je bent echt een Artieste , ik ja ik zit ook te popelen, en het is ook een kermis, snoepwinkel voor ons, ik hoop heel veel bij te leren dit jaar!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Linda!
    Ja mijn koffertjestaat al klaar om ingepakt te worden. Tot Zeist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,hey,

    Ik sta al in de startblokken.....

    grtjes Linda vdk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof kaartje Linda, die kersjes zijn zo leuk!
    Zondag kan je me tegenkomen in Zeist. Ik ga samen met mijn dochter en we hebben er nu al zin in!
    Wij kunnen nooit een volledig weekend gaan want op zaterdag zijn we bijna altijd aan het werk.
    Ik ken je niet maar als je mij herkent van mijn profielfoto spreek me gerust aan, altijd leuk om iemand beter te leren kennen! Ik wens jullie alvast veel plezier!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa, ik sta ook al te popelen !!!! Ik ben er alleen de zaterdag, samen met andere stempelvriendinnen, het zal weer reuze leuk worden ! Je kersen zijn zo prachtig, en steken zo mooi af tegen die lichtblauwe kaart !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...