zondag 17 februari 2013

Hydrangea - "Natural Embossing and Printing" card

De leuke techniek die ik bij dit "oldie" CAS kaartje heb toegepast heb ik  hier eens gezien op Miekske's blog.
De bloemblaadjes van de Hydrangea waren nog ietsje vochtig, daardoor kreeg ik "uitlopers" waarmee ik dan weer heel tevreden was.
Alleen is het me niet goed gelukt om het deftig op foto weer te geven...


Tekst/Sentiment: aLos

I saw this fun technique a while ago here on Miekske's blog and I used it to make this "oldie" CAS card.
The petals of the Hydrangea were still a little moist, that gave an extra effect.
I was satisfied with the result but I couldn't get it on photo like I wanted to.


6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Linda!!!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke techniek, mooi effect! Dat woordje 'liefs' is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Linde, heel mooie techniek, en je hebt een hele goede keuze ven stempels!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had die techniek ook al gezien maar dit is er eenhele mooi versie van. Heel zacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Linda.
    Groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is heel mooi geworden ! Juist het kleine beetje vocht maakt het mooi want anders loopt het veel te veel uit :) Ervaring hi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...