woensdag 20 februari 2013

Hero Arts - Dat verdient een bloemetje

Deze achtergrond is met de Stazon resist technique gemaakt.
Ik heb hiervoor ook Distress inkten gebruikt en gouden embossingpoeder van Heindesign.
Voor het gouden embellishment gebruikte ik de Sizzix Vintaj DecoEmboss Nouveau Roses.


Tekst/Sentiment: Stamps


The background is made with the Stazon resist technique.
I used the Distress inks and Heindesign golden embossing powder.
I made the golden embellishment with the Sizzix Vintaj DecoEmboss Nouveau Roses

5 opmerkingen:

  1. Waw Linda wat ben je goed in bijzonderheden, PRACHTIG wat je hier weer laat zien, is die techniek ergens beschreven want die wil ik ook wel kennen, nogmaals prachtig!!

    Groetjes
    Maroa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de mooie complimentjes!
      Hier heb ik met witte Stazon gestempeld en dan met Distress inkten gekleurd op mijn craftsheet.
      Veel stempelgenot!

      Verwijderen
  2. Wow een klasse kaart heb je hier ten toon gezet!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een kaartje met heel veel klasse.

    Groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een prachtige stralende kaart !! En bedankt voor de uitleg over de techniek, die kende ik nog niet.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...