zaterdag 19 januari 2013

Lyra Aquarel kaart

Af en toe toonde ik al eens een kaart die ik al had gemaakt voordat ik mijn blog had.
Een verzameling foto's van die kaarten staat te niksen op mijn pc en dat vind ik jammer.
Dus tussen nieuwe kaarten in zal ik jullie die "oude" kaarten verder blijven tonen als jullie dat niet erg vinden.
Dit is er eentje van...


Achtergrond gemaakt met schilderstape en Lyrakrijtjes.
Daarop gestempeld en geëmbossed.
Dit was héél leuk om te doen!

Background made with tape and Lyra watercolor crayons.
I stamped and embossed.
This was fun!!
Now and then I have shown a card I made before I had my blog.
I have a collection of photo's of those cards on my computer and it's a pitty not showing you those photo's.
So, inbetween new cards I will keep showing you those "old" cards if you don't mind.
This is one of them... 

2 opmerkingen:

  1. Het zou zonde zijn om dit enkel op je pc te laten staan! Prachtige kaart met een supermooie achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart met een zeer speciale achtergrond, ga ik weldra ook eens proberen, je ziet je geeft me inspiratie, die stempel die ken ik ergens van!!!

    Groetjes en een fijn weekend!!

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...